De jaarlijkse  AED / Reanimatie cursus van de dorpsvereniging is vandaag afgerond. Een twintigtal cursisten hebben geoefend op reanimeren mét en zonder AED. Voor sommigen was het de eerste keer en anderen waren op herhaling. Er werd geoefend op wat je moet doen als iemand onwel is geworden. Is deze…
Reanimatie geslaagd










